18 Oktober, 2018: Lederens introduktion til Marketing Automation & Digital Lead Flow Design (Dansk, hos Kvadrant i København)

Af Martin Mariussen, MBA (ESADE, Spain), med speciale i B2B marketing

+ 7 års erfaring som konsulent, med at hjælpe B2B marketing -og salgsledere i større internationale virksomheder, med at identificere og lykkedes med kritiske kommercielle udviklingstiltag

Praktisk erfaring, med at hjælpe topledere til at forstå hvordan deres organisation effektivt kan arbeje med lead flows og marketing automation

Mere her…

Virksomheder som bruger inbound marketing (Lead Flows) og marketing automation skaber 3x flere leads til 38% lavere cost

1. Få overblik over nye typer content + kanaler, til at skabe leads gennem

2. Lær simpelt rammeværk, til at strukturere dine lead flows

3. Design egne lead flows og få inspiration fra andre marketingsledere

4. Lær hvordan nye værktøjer kan hjælpe dig med at drive dine lead flows mere effektivt, med færre resourcer

 

FÅ MERE INFORMATION HER

1 dag – 18/10/2018

(09.00 – 16.30)

Kvadrant, Niels Hemmingsens Gade 20B, 1153 København K

Af Martin Mariussen, Partner & Head of Marketing Practice @ kvadrant

2.990 dkk per deltager (ex moms), lille hold, kun for virksomhedsledere

Vi oplevede at mange virksomhedsledere manglende en enkel made at forstå hvordan de I dag kan skabe –og pleje leads mere effektivt. Gennem nye digitale kanaler med nye understøttende værktøjer. Derfor lavede vi denne 1-dags workshop for mange af vores kunder, som vi nu også tilbyder som åbent kursus”

– Martin Mariussen, Partner & Head of Marketing Practice @ Kvadrant

Niels Hemmingsens Gade 20B 2. floor, 1153 Copenhagen

+4540410043

info@kvadrant.dk

Kvadrant ApS, CVR: 39598736

DANSKE BANK,

Kontonr.:3409 / 1262103